Já a změny?!

4:34

Jako by to bylo včera, co jsem sem napsala minulý příspěvek! Jenomže ono to bylo před docela dlouhou dobou. Dnes vám vysvětlím proč a co se svým blogem zamýšlím.
Blíží se Vánoce, což pro mě většinou znamená probuzení a novou chuť do všeho, co jsem předtím vypouštěla. Tentokrát to je však trochu jiné. Udělala jsem totiž pro sebe změnu, kterou jsem zamýšlela již dlouho.
Pokud byste v mých článcích sjeli trošku níže, našli byste příspěvek o tom, že jsem tomboy. Neberte mě špatně, pokud je dívka jednou tomboy, pravděpodobně to styl oblékání nezmění. Je to prostě něco, co máte uvnitř sebe a bude to s vámi pořád.
Mnozí z vás už asi tuší, kam tím mířím. Nechala jsem si narůst vlasy! To samozřejmě není nic tak razantního, ale k tomu jsem ještě trochu obměnila svůj šatník na více "ženský". Proč jsem to dělala? Především kvůli sobě. Mám za to, že změny jsou v životě velmi důležité, i když nejsou zrovna k lepšímu. Zatím mi má změna připadá jako jedna z těch dobrých.
Avšak jako někdo, kdo měl podstatnou část svého života krátké vlasy a prakticky je nemusel řešit, začínám nacházet pár problémů, se kterými si jednoduše nevím rady. Hlavním takovým problémem je jejich padání. Moje máma mi tvrdí, že to je v tomto období normální, ale mně to množství vypadaných vlasů jednoduše děsí. Také se celkem rychle zacuchají. Máte s tím nějaké zkušenosti? Jaké přípravky na vlasy používáte? Dejte mi vědět, celkem by mě to zajímalo.
Mé další problémy jsou už spíše směšné. Vlasy se mi neustále pletou a ani za těch pár měsíců jsem nebyla schopná si zvyknout na jejich přítomnost. Je to hrozně divné mít něco takového na hlavě, když už na to nejsem zvyklá.
Na mém Instagramu se můžete podívat na něco jako "before and after". Jde spíše o selfies, jelikož momentálně nemám techniku ani dost dobrou pleť na to, abych vyfotila něco lepšího.

Další takovou výraznou změnou je mé tetování. To není až tak dávno, vlastně. Skoro dva týdny, co jsem na něj šla. Abych řekla pravdu, hrozně se bojím jehel! Ale jen těch velkých nemocničních, takže to nebylo tak hrozné. Mou největší obavou byl fakt, že mám tetování blízko místa, kde se odebírá krev - odběrů krve se já totiž hrozně bojím.
Prakticky každý se mě ptal, jestli to bolelo. Po pravdě? Ani tolik ne. Představte si, že vám někdo ryje špendlíkem do kůže silou. K něčemu takovému bych to přirovnala. Samozřejmě se to liší místo od místa a to mé zrovna nebylo až tak bolestivé.
Dál tu své tetování nebudu moc rozebírat. Spíše bych o něm jednou udělala samostatný článek, kde bych se o něm rozepsala více.

Jak jsem už naznačila, chtěla bych svůj blog znovu rozjet. Psát o filmech, seriálech, mých cestách, knížkách a kosmetice, kterou používám. Tak snad se brzy uvidíme u dalšího článku. :)


You Might Also Like

9 komentářů

  1. Padání vlasů určitě není normální v žádném období. Jistě, vlasy rostou, pak vypadnou, vyrostou nové. Ale nikdy to nesmí zajít do té fáze, kdy jich máš po česání plný hřeben, jak od psa, který mění zimní srst.
    Hádala bych, že ti něco bude chybět v jídle. Zařadila bych do jídelníčku víc tmavě zelené čerstvé zeleniny, taky můžeš zkusit aspoň 3 měsíce pravidelně pít zelený ječmen. Doporučila bych i nějaké lepší šampony, pokud bys o to stála. :) Nicméně, jestli se odbarvuješ na blond (instragram), tak bych viděla největší problém asi v tom. Kor když jsi měla dlouhé roky vlasy krátké. Teď si je necháváš narůst, berou velkou část živin do růstu, na který nebyly zvyklé a do toho je ještě takhle systematicky vraždíš. :D
    A možná to třeba samo po čase přestane, až si zvyknou. Těžko říct. Asi se prostě sešlo hodně faktorů dohromady.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, to s barvou mi samo sebou dochází. :D A ani to není tak hrozné, že bych měla fakt plný hřeben. Čím dál tím více mi přijde, že to je jedn tím, že nikdy předtím jsem dlouhé vlasy neměla a tím pádem jsem si toho nikdy nevšimla. :D zkusím tu zeleninu a šampón :D to snad pomůže. Barvení se nevzdám. To radši na pleš než na svou přírodní barvu. :D

      Vymazat
  2. Tak hodně štěstí do rozjetí blogu :) s padáním vlasů mám také celkem problém, nejhorší to bylo prvních pár měsíců po vysazení antikoncepce. Snažím se zkoušet různé krémové masky, olejíčky, vitamíny. Ale zatím jsem ještě nenašla to pravé :(

    LENN

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :) hele, kdybys něco našla, dej vědět! Vitamíny bych asi taky mohla zkusit, ale trochu se toho bojím. Ono jak se to jednou začne brát tou umělou formou. :D

      Vymazat
  3. Hodně štěstí, tak se ti s blogem daří :) Mě teď také padají vlasy víc než dřív, ale já vím že to je ze stresu, tak snad to brzy přejde. Kamarádka říkala že zkouší kolagen, tak třeba zabere

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  4. Na článek o tetování se těším a s padáním vlasů mám teď taky problém, ale vím, že je to změnou stravy a podnebím. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  5. Těším se na nové články :) Já se také bojím jehel, ale už se to lepší. Byla jsem darovat a mám z toho hroznou radost :) Teď opravdu vypadáš mnohem víc žensky a moc ti to sluší ♥ A je to samozřejmě jenom na člověkovi, jak bude chtít vypadat. Člově by se měl (většinou) podporovat ve všem, co chce :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  6. Myslím si, že zmeny jednoducho patria k nášmu životu. Stále sa meníme a uvedomíme si to až vtedy, keď sa obhliadneme späť. Na tvoje ďalšie články som zvedavá :)

    Wear the Confidence

    OdpovědětVymazat
  7. S vypadáváním vlasů zkušenosti mám, ale je to spíš proto, že mám abnormální množství podrostů, kdy mi malé vlásky hojně nahrazují staré vlasy. Jako už někdo výše mohu doporučit více vitamínů a minerálů v jídelníčku a možná také začít více přemýšlet, jestli padání není vyvoláno vlasovou kosmetikou, kterou používáš. Určitě také nešlápneš vedle, pokud si pořídíš přípravek na podporu růstu vlasů.

    Co se týče toho, že do tvého šatníku přibývají více ženské kousky - zkus se inspirovat třeba Yves Saint Laurentem. Tenhle návrhář měl v minulosti období, kdy hodně prosazoval pánský styl v dámské módě. Případně zkus mrknout, co nosila Marlen Dietrich a Greta Garbo. :)

    OdpovědětVymazat

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images